Vzhledem k nastalé situaci neproběhne zápis do 1. ročníku běžným způsobem. Podání žádosti proběhne pouze „papírově“ bez přítomnosti dětí. Na podání žádosti o přijetí máte na výběr jednu z níže popsaných možností. Je to doporučený postup od MŠMT.
Podání žádosti o přijetí
Podle § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, je možné podání (tj. žádost o přijetí k základnímu vzdělávání) učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě.
Žádost o přijetí je tedy možné doručit následujícími způsoby:
- do datové schránky školy: gweve8f
- e-mailem s Vaším uznávaným elektronickým podpisem (nelze jen poslat prostý email!) na mail: reditel@zspozlovice.cz,
- poštou na adresu: ZŠ a MŠ Pozlovice, Hlavní 59, 763 26 Luhačovice,
- osobní podání: vhodit do poštovní schránky základní školy
Pokud by bylo podání učiněno pomocí jiných technických prostředků (např. e-mailem bez uznávaného elektronického podpisu), je nutné jej do 5 dnů ze strany zákonného zástupce potvrdit jedním z výše uvedených způsobů.
S žádostí o přijetí je vhodné doručit i zápisní list žáka.
Žádost o odklad povinné školní docházky
Stejný postup použijte i pro podání žádosti o odklad povinné školní docházky – zde je ještě potřeba k žádosti doložit doporučující posouzení příslušného školského poradenského zařízení a odborného lékaře (dětského lékaře) nebo klinického psychologa.
Termín zápisu
Žádost můžete doručit jedním z výše uvedených způsobů v termínu 1. – 30. 4. 2020.
V případě dotazů pište řediteli školy na email: reditel@zspozlovice.cz nebo volejte na 739 143 958.